Monday 12 March 2012

Masa bersama adik

Sapa tak tahu kat KLCC ada tempat untuk rekreasi seperti saya sila pejam mata anda 7 saat,..huhu,...sabar je la saya ni tak tahu,... thanks to Hafizah Jami atau mesra nya saya panggil fiza je sebab dia yang ajak saya pergi jalan-jalan bawa adik kami sempena cuti sekolah ni.

Mula2 dia ajak saya pergi Petrosains tapi saya google tengok isnin closed tempat tue, so plan still jumpa kat KLCC tapi tukar tempat sikit.

2 kakak 3 adik

Kami excited la kan pagi dah keluar, ye ar sebab nak bawa budak2 pergi mandi kolam kat KLCC tue, saya lagi ar excited sebab x tahu pun kat situ ada kolam, rasa tak boleh nak imagine,...mana tak nya kalau pergi KLCC samada dengan kawan2 untuk singgah solat je tak pun jumpa kawan2 kat foodcourt pastu balik, kalau rajin pun keluar la kejap duduk depan tasik tue pastu blah camtue je,...kihkih~~

Sesampainya kami di sana, iaitu kolam tempat mandi seperti yang dirancang,...teng teng teng,...hampagas betul kolam tengah dicuci dan bila kami baca papan tanda kat situ tulis kolam closed hari isnin,...aduyai,..tak tahu nak kata apa ar masa tue, saya pandang fiza, fiza pandang saya,...kami saling berpandangan je,...melopong ar adik masing-masing nak mandi kolam,...huhu~~

Nasib masih baik la sebab ada playground kat situ, at least la kan,..so main lah adik-adik kami kat situ ntah berapa jam daaa,...bila rasa rintik-rintik air hujan baru kami rasa patut blah la kan, kalau tak adik-adik kami memang dah lemah gemalai main je,...kami tak pe ar tak main, pot pet kejap ngap kejap,..so relax je la,...hehe~~
nie la fiza

hehe,..saya

saya dan adik2 saya

fiza dan adik nya

hannan, saya dan syuhada

kakak2 posing

main je mereka nie

nak jugak dgn klcc,..

kakak yg x sedar diri dengan budak2 comei
Dah on the way blah tue, lalu la dekat dengan kolam,....pong pong pong,...Aaappaeeeee,...kali nie kami saling tak pandang satu sama lain dah tapi terus terbeliak mata pandang kolam yang ramai orang, budak2 mandi sakan orang tua buzy dok perhati dan buat hal masing2,...apalagi lari lah kami2 ni menuju ke kolam,..yang paling laju hannan wafa la sampai saya pun kena tambah speed putaran kaki ni,..hehe~~


saya di kolam yang x diketahui sblm nie

saya rasa gmbr nie cantik ar,..

mereka mandi x ingat dunia
Akhirnya, hasrat sebenar kami tercapai untuk bawa adik2 kami mandi,..lega Alhamdulillah,...tersenyum riang lah saya dan fiza,...kami bagi ilmi, hannan wafa dan syuhada mandi dalam sejam so kami sambung la aktiviti yang sama macam kat playground tadi,...pot pet pot pet ngap pot pet pot pet ngap,...kihkih~~

Lepas dah penat main dan mandi maka pergi lah menjamu selera di foodcourt dan balik lah kami lepas singgah beli roti kat bakery ape nama ntah tapi roti2 kat situ memang sedap....^^

Konklusi, saya happy dapat luangkan masa dengan adik2 saya dan kawan saya bersama adiknya,...^^

TA-TI-TU


No comments:

Post a Comment